Alla hjärtans dag

Ja, nu har jag varit lite off här ett tag, jag har helt enkelt gått och blivit lite extra lat. Men jag ser även den här tendensen hos andra också. Bloggvärlden kanske håller på att gå lite utför? Jag håller tummarna för att det inte är så, är ju så skoj att läsa andras bloggar, men inte lika skoj att skriva själv.

Idag är det iaf alla hjärtans dag, och i dagen till ära har vi fått en varsin aladin ask med chokladhjärtan av chefen. För mitt eget bästa hade det nog passat bättre att få den på eftermiddagen precis innan man ska gå hem, för nu har jag nämligen redan hunnit smälla i mig halva. Jag har inngen självbehärskning, min första tanke var egentligen att inte öppna den alls, utan ta med den hem. Men det går ju inte att ha den liggandes på skrivbordet en hel dag utan att äta.. Som det ser ut nu kommer den där asken att vara slut innan dagens slut.. Jag känner mig själv så pass väl att jag vet att det inte går att ta med sig godis till jobbet, för jag sitter och äter hela tiden. Det blir ju lätt så när man bara sitter och knäpper på datan. Då kan man ju varva det med lite godis. Så därför tar jag i princip aldrig med mej något ätbart hit, förutom lunch. Men när man får godiset här är det inte så mycket att göra åt..

Hur alla hjärtans dag ser ut för överigt återstår att se.. Det är ju iaf grymt fint väder, så det kan man ju inte klaga på..

Nu är det dags för mig att försöka hitta felet på den dumma kopiatorn. Eller jag vet vad felet är, ett papper som har fastnat någonstans. Men var? Och hur sjutton får man ut det? Där har vi problemet..

Kommentarer
Postat av: Katta

fick ni en varsin chokladhjärtan ask? hela min avdelning fick dela på en ask ^^

2008-02-14 @ 21:20:42
Postat av: Malin

Haha. Ja, det funkar ju att ge varsin ask när vi bara är 8 anställda.

2008-02-15 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0