Helgen

Helgen börjar lida mot sitt slut, tyvärr. För mig har den väl sett ut ungefär så här.

Fredag: Jag kommer hem ifrån jobbet och på min säng ligger ett gäng packet som jag har beställt från internet.. Packeten innehåller böcker om photoshop så att jag kan bli proffs på det :P Eller ja, få lite mer kunskap iaf. För just nu är jag ganska vilsen i alla tusen funktioner som finns. Packeten innehöll även en del fototidningar som jag tyckte verkade intressanta.. Så nu har jag en hel del att läsa. :D

Lördag: Förmiddagen bestodd mestadels av att läsa alla nya tidningar och böcker som hade anlänt dagen innan. Sen var det dags för att bege sig till centrum för att träffa folket vid ica så att vi kunde inhandla mat för kvällen, Som vanligt gick det lite segt att bestämma vad vi skulle käka, med 7 olika viljor blir det lätt lite tjafsigt. Men till slut tror jag att vi lyckades komma på något som alla verkade vara med på. Sen var det dags för Idol-spelet, tvister och en hemmagjord veriation av "galenpanna". Helskojiga spel det där, speciellt "galenpanna".

Söndag: Idag kände jag att det var dags för en tur med kameran, det var ju ändå helt okej väder ute.. Inget regn och rätt så vindstilla, kanske lite molnigt och tråkigt. Men det får gå iaf, men sen när jag vart uti typ 15 minuter så börjar det snöa som sjutton och det är inte längre någon idé att springa runt med kameran, för all snö drar sig till linsen och ja, det blir ju inte allt för festliga bilder.. Så istället för att foto har jag suttit och försökt photoshopa bilderna lite, har hittat en bra funktion som jag definitivt kommer ha anvädning för i fortsättningen. Ikväll blir det one tree hill, singing bee och en anna del av köping.. 


image139
Det här var väl ungefär det jag hann att prestera med kameran idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0