Jag och låttexter

Jag är nog egentligen ingen låttext människa. Det är inte ofta jag tänker "nä men gud vilken bra text". Jag får bara en känsla när jag lyssnar på en låt. Får jag en bra känsla, då är det en bra låt. Lätt som en plätt. Nu har jag lyckats hitta en liten mening i en låt som bara är för klockren, men det är inte därför jag lyssnar på låten. Men jag kan bara inte låta bli att reflektera över deras oerhört kloka ord.

Ceasers - "It's not the fall that hurts, it's when you hit the ground"

Rätt klockren text om ni frågar mej. Ja, djupare än så lyssnar faktiskt inte jag på låtar, iaf inte vanligtvis. Troligtvis sitter större delen av Sverige med en helt annan åsikt, det är iaf den uppfattningen jag har fått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ jag har en annan åsikt ;P låttexterna är nästan allt! fast det visste du nog redan att jag tycker ;)

2008-02-15 @ 19:44:20
Postat av: Malin

Ja, du anonym det visste jag ;)Och jag har en känsla av att många står på din sida..

2008-02-16 @ 10:47:54
Postat av: Katta

hehe upps ^^ skrev namn men det försvann?

2008-02-16 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0