Omtalat och debaterat

Jag har läst en hel del bloggar idag, och i alla diskuteras det om alla hjärtans dag är en bra eller dålig dag. Vissa anser att det bara är falsk visa-att-du-bryr-dig-dag, en dag då affärerna tjänar skjortan på rosor och choklad. Andra anser att det är en mysig dag, varför inte ta tillfället i akt att fira. Jag själv står relatvit neutral i denna fråga, så jag hade nog inte tänkt att dra någon debatt om detta ämne. Istället lägger jag in en bild på det allra viktigaste så här till alla hjärtans dag.

image141

Mamma hade shoppat loss på en massa gelehjärtan bara för att hon vet hur mycket jag tycker om dem. Och dte gäller ju att pasa på när det är sådana saker som bara finns i butikerna en gång om året. Så nu har vi ett lager.


Kommentarer
Postat av: Maria

Mamma.. hon är lite.. jag vet inte riktigt. KNÄPP! :D

2008-02-15 @ 17:26:08
Postat av: Malin

haha. Ja, ibland så.. Vi har ju ett minst lika stort lager med digestivekex :P

2008-02-15 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0