Bilder

Idag när jag kom hem ifrån jobbet så hade fotona som jag hade skicka in för framkallning kommit.. Det e så himla bekvämt att framkalla över internet, snabbt och enkelt..  Beställde i Måndags kväll och de kom med posten idag.. Så superbekvämt.. Alldeles utmärkt om man e så lat som jag.. Fast iofs hade jag behövt gå till posten för att hämta de större korten om jag inte hade en så snäll brevbärare till granne som tog med dem hem ifrån posten..



 

image119

De där var nog de som blev bäst av de stora. 20x30cm. Det blev även en del som inte blev riktigt som jag hade tänkt mig. Troligtvis är det min dataskärm som inte är helt rätt inställd. För på datorn är bilderna ljusare än de blev när jag framkallade. Men det ska nog inte vara helt omöjligt att fixa, så nu har man ju lärt sig det.

image120

Här har vi ett gäng små också.. Nu e jag taggad för tat köpa lite ramar så kanske jag kan fräscha till min helsvarta vägg lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0