En bänk i en skog i Vallentuna



image83

Här har vi en av bilderna från min lilla utflykt i mörkret, även den bilden som jag blev mest nöjd med. Tyvärr är blogg.se på stridsstigen just nu och låter mig inte lägga in några fler bilder. Inte för att det egentligen gör mig så mycket eftersom de flesta bilderna bara blev pannkaka. Så för tillfället blir det bara den här. Får se om det blir några nya bilder ikväll när vi ska till Hanna. Blev ju inte allt för många bilder på nyår, men jag tar iaf med mej kameran så får vi se vad som händer.
                    

Kommentarer
Postat av: Katta

oh läskig bild! är den fixad i PS?

2008-01-06 @ 18:38:05
Postat av: Malin

japp den e fixad lite grann i PS. Den var så ful i orginal så jag tvungen :P

2008-01-06 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0