...

Nu har jag börjat bli lite smått trött på att vara täppt i näsan, har varit det i ungefär 1 månad nu. Det går dock lite i vågor, ibland är det bättre ibland är det sämre.. Men jag försöker att inte överkonsumera nässpray, vilket jag oftast gör. Man blir nästan lite beroende av sånt där, och kroppen vet inte riktigt om man är frisk eller om det är nässprayen som verkar.. Så jag håller tummarna för att jag blir av med det snart, är väldigt tröttsamt, och jobbigt när man ska svara i telefon hela tiden..

Imorn verkar det som att vi ska käka lunch på det nya cafet som har öpnnat i centrum.. Jag har än så länge bara tittat in lite snabbt, och det verkar riktigt mysigt. Sen får man ju se om det är något gått och vad priserna är.. Har tyvärr hört att det ska vara ganska dyrt, ungefär som inne i stan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0