...

Igår bjöd jag hem mig själv till ida, så hon hade inget annat val än att släppa in mej i hennes hem :P Vi såg på lets dance och sen fick Ida introducera mig i i hennes stora kärlek "friday night lights". Vi hann se 4 avsnitt innan jag var supertrött och begav mej hemåt.. Vi får köra fortsättning någon annan dag.. Det är ju några avsnitt jag måste se för att komma ikapp..

Om ett tag ska jag hoppa i och bada för att sedan bege mej ut på promenix med Ida och hundarna.. Synd att det är så pissigt väder ute, småregn och grejer, annars hade jag tagit med mej kameran.. Men jag vill inte riskera att denförstörs för att det regnar ute.. Här kommer en bild från i Söndags.

image115
Så här går det när man försöker arrangera en bild med 3 hundar  :P

Kommentarer
Postat av: Michael

Inte lätt att få dem att kolla in i kameran :D

2008-01-21 @ 12:47:31
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0