Finlunch

Idag åkte vi på jobbet iväg och käkade på något fint ställe i Hägernäs.. Det var en liten avslutningsmiddag för att en hade sin sista arbetsdag hos oss idag. Lite trist tycker jag, vi är ju bara 9 pers så det märks så väl när någon inte är där. Men hon fick iaf en fin avslutningsmiddag med lite presenter och så. Vi käkade på någon relativt fin restaurang i hägernäs. Hur fin vet jag som tur var inte eftersom man slapp betala för sig. Som vanligt var jag lite ustött eftersom jag aldrig dricker de de andra dricker. Nu skulle hela gänget ha ramlösa men jag beställde givetvis in en pepsi, och självklart ska de tracka mej lite för det. Samma sak var det när i var på något ställe inne i stan, då skulle alla dricka vin, men jag höll mig til colan. Det är sånt de tycker kan vara skoj att dra upp i bland. Varför vet jag inte riktigt, men det är väl så att vara minstingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0