Första dagen på jobbet det här året

Idag är jag tillbax på jobbet igen efter en lång ledighet. Men jag skulle inte ha tacka nej till ytterliggare några dagar ledigt, speciellt eftersom alla som går i skolan inte börjar föräns nästa vecka. Men det är väl bara att inse att det är så här det är att jobba. Det är iaf positivt att det bara blir tre dagar att jobba den här veckan, så tiden lär ju springa iväg..

Idag fick jag två försenade julklappar från jobbet eftersom jag var sjuk precis där innan jul. Först var det en handbrandsläckare, praktiskt men kanske inget man skulle köpa själv. Och just därför är det en rätt så bra julklapp, för vem vill inte ha en brandsläkare den dagen det börjar brinna? Sen fick något slags Te-kit, med svart-vita muggar och sen lite tillbehör och grejer. Grymt snyggt var det. Inte för att jag dricker te, men muggarna har man ju ändå användning av. Och så vore det kanske på tiden att jag lärde mig dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0