Första riktiga snön

Idag har vad jag skulle kalla det den första riktiga snön kommit för den här vintern.. Visst har det kommit lite snöflingar lite då och då, men det har i princip försvunnit på en gång.. Så det räknas inte ens, tycker jag. Så nu är det bara att hålla tummarna för att snön stannar ett tag, för slask och plask vill jag inte ha. Jag får iaf passa på att ta lite foton nu när snön äntligen är här, man kan ju få hur mysiga foton som helst när snön lyser vit på marken en träden. Jag ska nog passa på lite efter jobbet, får bara hoppas att det inte är för mörkt ute.

Kommentarer
Postat av: Katta

du får posta lite foton här på bloggen! :D

2008-01-03 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0