Framkalla

På nyår, redo får att ge mig iväg.

image107

Jag funderar på att framkalla lite foton snart. Jag har fortfarande inte fixat dem från Grekland, och det var nära på att de brann in i den gamla datorn som helt verkar ha rassat ihop. Men på något sätt lyckades jag slänga in dem på USB-minnet. Iofs sitter ju Ida på skivan med alla bilder, så det skulle ju inte varit en katastrof om de hade försvunnit med den andra datorn. Men nu känner jag iaf att det vore bra att beställa ett gäng. Jag tänkte passa på nu fär fujidirect.se skickade ut att de hade något erbjudande fram till den 21/1 så det är lika bra att passa på. Men jag väntar in i det sista för att se om jag tar lite mer foton som jag kan föreviga.

Kommentarer
Postat av: Maria

Säg till mig innan, så kan jag också beställa. Om det var någon slags rabatt vill säga ;)

2008-01-11 @ 22:29:56
Postat av: Okidoki

Ja, någon slags rabatt är det. Kan kolla upp lite noggrannare med exakta priser..

2008-01-11 @ 23:12:12
Postat av: Johanna

Skön stil. Diggdigg:)

2008-01-13 @ 21:46:53
URL: http://johannaafskoogh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0