Gammal kärlek...

.... rostar aldrig. Jag tror att det stämmer ganska bra. I fredags såg jag "Per Gessle - en händnig man" turnen på tv. Och det är verkligen något speciellt med honom och hans musik, han kommer nog för alltid ha en speciell plats i mitt musikhjärta. Jag ångrar lite att jag inte gick på konserten i somras, för även om jag inte lyssnar så mkt på Gyllene tider eller hans sololåtar nu för tiden rycks man genast med om de spelas på radio eller liknande. Det är verkligen något speciellt med de där trallvänliga låtarna. Man blir genast på bättre humör och känner för att hoppa runt lite. Så vi får väl se  när hans nästa konsert dyker upp. Vad sägs om ännu en återförening av Gyllene tider, eller varför inte Roxette?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0