Hysteri på mornarna

Äntligen är det Fredag, härligt med några dagars ledighet :) Idag var den första dagen som heltisanställd, vilket betyder att jag gick upp 1 timme tidigare. Och givetvis så blev det värsta krocken hemma när det gäller badrummet, alla ska iväg samtidigt.. Det var så himla skönt när jag i lugn och ro hade badrummet helt för mig själv förut.. Men nu ser det tyvärr inte ut så länge. Jag måste säga att det är jäkligt dumt planerat, en 4:a rumslägenhet med bara 1 toalett. Det är ju bara för korkat. Så denna hysterin på mornarna är något jag kommer få leva med nu i fortsättningen.

Jag har precis kommit på att jag kommer att få dubbellön i frebruari. Eftersom när man går som timanställd för lönen månaden efter, men när man har månadslön får man lönen sama månad. Så februari kommer bli en trevlig månad det :) Men jag ska nog snåla en del på pengarna iaf, kankse bara köpa lite småsaker till kameran och så. Men inget superdyrt..

Kommentarer
Postat av: Katta

Minns du när vi snackade om dubbellön? :D det är väldigt najs iaf!

2008-01-18 @ 18:21:57
Postat av: Malin

Ja, det e ju inte helt fel :D

2008-01-19 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0