Jag e ju bara för teknisk :P

Verkligen heltrevligt väder vi har idag.. Bara en massa regn, jag håller tummarna för att det iaf slutar regna tills jag slutar jobba. För då ska jag nämligen ut och promenixa lite. Inte allt för mysigt om regnet står som spik i backen. Men men, det är inte mycket att göra åt.. Det är smällar man får ta..

Idag har jag lyckats med att "laga" en lift som vi har här.. Den har länge varit "ur funktion", så jag blev ombed att ringa och beställa batteri och snacka med någon servicegubbe. men eftersom jag inte är allt för pigg när det gäller telefonsamtal så gav jag liften ett sista försök, och gissa vad, jag lyckades :) Saken är den att det var en sån där pinsam enkel sak som ingen hade tänkt på, ni vet ett sånt fel när man inte får igång tv:n för att kontakten inte är i. Nu var det faktiskt tvärtom, liften fungerar inte när kontakten är i, den får bara vara i när man laddar batteriet, inte när man använder den. Så jag drog ur sladden, och vips så funkade liften prima .


Kommentarer
Postat av: Katta

hehe bra där ^^ :P

2008-01-16 @ 12:58:13
Postat av: Malin

Tänk vad pinsamt det kunde ha varit om någon servicegubbe skulle komma hit för att laga den och upptäcker att vi inte har dragit ut sladen :P

2008-01-16 @ 13:23:04
Postat av: Katta

Jaa men det lär inte hända igen va ;P

2008-01-16 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0