Lite musik tack!

Jag känner att jag verkligen behöver fixat lite mer musik till datorn. Än så länge har jag bara haft 3 ynka låtar, och inte helt otänkbart så jag har jag börjat tröttnat lite på dem. Men lat som jag är tar jag aldrig tag i det. Det är ju så jobbigt att hålla på och fixa och trixa med USB-minnet hit och dit. Någon dag ska jag ta tag i det, men det ser inte ut som att det blir idag, är alldeles för seg för det. Dessutom skulle det vara skoj med något nytt fräscht, något som öppnar mina vyer lite. Man har ju gått och blivit fast i ett litet träsk som det är oerhört svårt att ta sig upp ifrån. Så lite ny musik tack!







Där var gårdagens promenad -vid-vallentunasjön bilder. Det är konstigt, men förut så var såna här naturbilder bland de värsta jag visste. Tyckte verkligen att det var urtråkigt att kolla på. Men nu när jag själv äger en kamera så kan det vara riktigt skoj att ta såna bilder. Och även spana in andras naturbilder. Fast lite bilder där levande ting medverkar skulle ju inte heller sitta fel. Men eftersom det är få som tycker om att vara med på kort (jag förstår dem fullt ut, jag är inte heller någon linslus) så har det mestadels blivit naturbilder. Man tager vad man haver.



Kommentarer
Postat av: Ida

Någon dag när det är fint väder ska du få komma och ta kort på hundarna!

2008-01-07 @ 21:10:38
Postat av: Malin

Ja, det tycker jag skulle vara riktigt skoj :)Jag håller tummarna för att det blir bra väder snart.

2008-01-07 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0