Måndag

Ännu en måndag är här. :( Jag skulle vara med på mitt första måndagsmöte här på jobbet idag, men självklart var typ hälften sjuka eller borta på andra ärenden, så mötet ställdes in. Så det får bli nästa måndag istället..

Idag ska jag skicka in en massa bilder som ska framkallas tänkte jag. Skulle egentligen ha gjort det igår, men det blev lixom aldrig av. Får se till att göra det idag, eftersom idag är sista dagen på fujidirekts supererbjudande. Bärgis blir jag lurad, för jag har nämligen ingen aning om hur mycket det brukar kosta. Men det står ju att det är extra billigt, så jag får helt enkelt tro på det.. Jag ska bl.a. framkalla en massa bilder från grekland, och sen blir det lite nytagna bilder.. Mest för att se om man ser någon skillnad på kvalitén med nya kameran, och för att se om mina små redigeringar gör sig bra på kort eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0