Massvis med mail

Dagens arbete går i princip ut på att radera en massa mail. Tydligen så får man en massa onödiga mail när man har autosvar, jag fattade inte riktigt allt. Men vi får iaf en massa helt värdelösa mail, man skulle nästan kunna tro att det är något elakt virus som försöker att bomba sönder våran server. När jag fick uppgiften så sas det att det skulle vara lite färre än 60.000 st. Jag trodde ju självklart att det var ett skämt.. För så många kan det ju bara inte vara. Men sen när jag började fixa med det insåg jag att det var otroligt många. Så att det skulle vara i närheten av 60.000 tvivlar jag inte alls på längre. Det kommer några sådana mail i minuten, och det är ingen som har raderat något sedan den 20:e december, så jag har en del del att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0