Onsdag

Idag har jag fått en liten uppgift som genast får mig att tänka tillbax på skolan och alla jäkla uppsatser som skulle skrivas. Det här är givetvis inte lika stort som arbetena i skolan var, men nu ska jag formulera ett brev om den psykosociala arbetsmiljön. Det behöver inte vara så långt, men det är svårt ändå. Man vill ju att det ska låta proffsigt och välformulerat. Jag lär sitta med det där brevet hur länge som helst, skriva en mening och sen radera. Och så där kommer det hålla på hela dagen. Sen när jag äntligen är färdig kommer jag ändå inte vara helt nöjd.

För att fortsätta lite på den negativa tråden måste jag gnälla lite över den svenska vintern. På bara 1 vecka har det hunnit regna, snöa och vara strålande solsken. Visst finns det något som heter "omväxling förnöjer". Men i det här sammanhanget ser jag inte som förnöjer. Kan inte regnet ösa ner i en vecka och sen är det över för den här gången?!

För övrigt så tror jag inte att jag har så mycket negativt jag vill föra fram för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0