...Skrivkramp....

Nu har jag någons slags allvarlig skrivkramp. Jag bara sitter och tänker och tänker, skriver någon rad, sen raderar jag. Allt blir bara blaha blaha. Men något som är positivt är att man alltid kan skriva en liten mening eller två om sin så kallade skrivkramp. Då blir det iaf ett lite inlägg, även om det kanske är väldigt innehållslöst och meningslöst.. Men då behöver jag iaf inte få dåligt samvete för att jag inte har skrivit något..

Efter maten ikväll blir det promenix med Ida och hundarna, sen ska vi fortsätta se på Friday Night Lights. Ida har varit så duktig att hon har fixat fram de 4-5 avsnitten som av någon andledning var omöjlig att hitta.. Tydligen var det inte så omöjligt eftersom hon till slut hittade dem. Jag har stark känsla av att jag måste ha något smaskigt att käka till Friday night lights, lite choklad kanske inte skulle sitta fel.. Får se om vi har vägen förbi centrum sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0