Söndag

Den här dagen började med att jag vaknade rätt så tidigt (9.30), tidigt för mig iaf. Så då slog jag på tv:n och såg 2 avsnitt av "8 simple rules" och 2 avsnitt av "alla älskar raymond". Så klockan hann bli 11.30 innan jag tog mej upp ur sängen för att käka frukost. Efter frukosten gav jag mej ut på en promenad tillsammans med kameran. Jag gick en sväng nere vid vallentunasjön. Och jag var tydligen inte den enda som var där och gick, det kom folk från alla håll och kanter. Sen bar det av hemmåt för en massa slappning. Nu på kvällen har jag suttit klistrad framför datorn, jag såg några avsnitt av "One tree hill", jag hade bestämt mej för att bara se 2-3 st, men när man väl har börjat blir man ju som besatt. Så det blev 5 avsnitt och nu är jag redo för nästa säsong.

Tyvärr är det något fel med bildfunktionen så det funkar inte att lägga in några bilder. Så idag blir det inga, alltså kommer bloggen se ut som den brukar göra, utan bilder...  



Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är nya one tree hill avsnitten bra!? :)Nya säsongen borde finnas snart om jag inte har fattat det helt fel..

2008-01-07 @ 17:59:01
Postat av: Malin

Ja, den är grymt bra :) Den har gått upp sig ur skiten, det var ju bara så där halvbra där ett tag. Men som sagt nu är det bra igen, var ju omöjligt att slita sig ;) Jag håller tummarna för att du inte har fattat det fel när det ska börja igen. Ska bli riktigt spännande att se vad de har pysslat med de senaste 4 åren :)

2008-01-07 @ 18:25:15
Postat av: Katta

jag brukar oxå fota nere vid sjön :D dock är själva sjön inte så vacker :/

2008-01-07 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0