Söndag

Idag är det helt underbart väder ute.. Solen är framme och himmlen är blå. Så det är lika bra att passa på att vistas lite ute, för snart slår väl vädret om. Så det blir promenix med Ida och hundarna, och jag ska ta med mig kameran för att försöka få lite bilder på hundarna, och kanske något smygfoto på Ida ;)

Ikväll blir det till att kolla på de nya one tree hill avsnitten och singing bee eller vad sjutton det nu heter. Det är ungefär så här den ultimata söndagen ska se ut.. Mycket slöande men även en liten vistelse utomhus :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska bli spännande att se om det blev några bra bilder :)

2008-01-13 @ 15:32:46
Postat av: Malin

Några bra bilder blev det iaf. Dock blev en hel del suddiga och andra fick jag bara med halva vovvar :P men förhoppningsvis får jag fler chanser!?

2008-01-13 @ 17:49:07
Postat av: Katta

one tree hill oj oj oj :D kär i Cha.. hmm sa jag för mkt nu ;)

2008-01-14 @ 00:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0