Tidiga mornar

Det är riktigt kämpigt nu när jag stiger upp 6.45 på mornarna.. Det är ju egentligen inte överdrivet tidigt, det är väl då de flesta stiger upp, om inte ännu tidigare.. Det är ungefär den tiden jag har gått upp under alla mina 12 år i skolan.. Men när jag började jobba så hade jag nöjet att bärja kl 10.00 vilket betyder att jag kunde stiga upp runt 8.45. Och det vande man sig ju med, men nu mera när det är heltid så får jag lov att pallra mig upp i ottan.. Förgoppningsvis så vänjer jag mej snart..

Igår så såg jag iaf till att skicka in lite bilder för framkallning. Cirka 50 st från Grekland, och så 50 st med lite blandade motiv som jag har tagit den senaste tiden.. Så om 3 dagar ska jag förhoppningsvis få dem..


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska också skicka in lite bilder till framkallning tror jag, bl.a greklandsbilderna!

Slutar du en timme senare nu också förresten?

2008-01-22 @ 13:10:52
Postat av: Malin

Ja det e bra det:) e mycket roligare att ha bilder på riktigt också, inte bara på datorn..

Nej, jag slutar en halvtimme senare.

2008-01-22 @ 18:28:14
Postat av: Katta

Vilken sida var det du beställde ifrån? laddade du typ upp dom där mapp för mapp eller? måste nämligen oxå framkalla!!

2008-01-22 @ 23:25:30
Postat av: Malin

Jag beställde från www.fujidirekt.se. Innan jag framkallade plockade jag ihop alla bilder jag ville ha i en mapp. Sen var det bara att ladda upp hela mappen på en gång..

2008-01-23 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0