En perfekt fredag

När klockan slog 15.00 idag så stängde jag ner datorn på jobbet och cyklade hem lite extra snabbt. Väl hemma hämtade jag upp kameran och begav mig sedan mot sjön för att fånga några kort medans det fortfarande var lite ljust ute. Knäppte av några bilder, åkte sedan hem för att spela lite age of empiers (som har blivit lite av ett beroende). Sen var det dags för middag, kycklingwok. Efter det mera age of empiers. Efter mycket spelande insåg jag att tiden sprungit iväg alldeles för fort, så det blev ett kort bad. Sen var det dags för dagens höjdpunkt, IDOL med rocktema.  



Kommentarer
Postat av: Miss K

fin fint!

2008-11-08 @ 11:10:25
Postat av: Cissi

Mycket fin bild, den vill jag ha.. haha =P

2009-01-13 @ 19:47:50
Postat av: Malin

Du kan få så många bilder du vill, bara du får plats med allt på väggen ;)

2009-01-18 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0