Samvetet som spökat

Den här bloggen ger mig dåligt samvete. Så fort jag går in på internet och kollar i "rullgardinen" och ser malinbjorn.blogg.se så får jag en sån där riktigt-dåligt-samvete-attack. Helt sjukt att man kan få det över en blogg. Men så är det. Jag har inte riktigt ro att helt släppa det. Därför kommer det några inlägg lite stötvis. Vi får väl se hur länge den här "stöten" håller i sig. Jag skulle väl tippa på ca 2 veckor.

Anledningen till att jag satte in stöten just idag var på grund av att Ida säger att hon varje dag sitter och hoppas "kanske har Malin haft tid att slänga in ett inlägg idag" ;) Så jag kände att jag helt enkelt vara tvungen att förgylla hennes dag imorn på jobbet. Så bäst för dej att du inte går in läser det här ikväll.

Sen vill jag slänga in en liten förklaring till varför jag är sämst på att uppdatera:
* Min insperation är lika med noll, orden lixom försvinner för mig
* Om jag någon gång mot all förmodan skulle få en snilleblixt på något att skriva, och har fantiserat ihop ett bra inlägg i mitt huvud så blir det ändå bara pankaka när jag ska skriva ner allt. Vilket medför att jag ger upp och struntar i att uppdatera
* Förut hade jag tid att slänga in lite inlägg på jobbet, men nu för tiden har jag så pass mycket att göra att jag inte har någon ro att sitta och diktera ihop något.
* Jag har fått en ny hobby, så när jag kommer hem efter jobbet så sätter jag mig framför datorn och spelar "age of empires". Ett gammalt spel som jag spelade för typ 10 år sen som jag nu fått upp ögonen för igen. Så där spenderar jag väl någon timme. Och efter det är det dags för alla tv-program. Så jag är en väldigt upptagen människa helt enkelt ;)

Det var allt för idag, för se när nästa inlägg dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Malin :)

2008-11-05 @ 09:20:22
URL: http://idatyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0