Blogg eller bilddagboken?

Jag vet att jag e superseg på att uppdatera. Men planen är att uppdatera med några bilder från frankrike nu i helgen. Jag har inte riktigt kännt att jag har haft tid för det i veckan. Och ingen insperation, jag har börjat skriva ett inlägg flera ggr, men sen tar det stopp helt plötsligt. Precis som det gör för mig i det här inlägget. Jag kanske borde använda mej mer av bilddagboken istället. För där behöver man ju inte skriva så mycket. Men då krävs det att man springer ute med kameran stupp i kvarten, vilket jag inte gör för tillfället.. Jag får nog ta och överlägga för och nackdelarna för dessa två alternativ, så får vi se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet hur det känns när inspirationen bara inte infinner sig.. men bilddagboken kan väl vara nåt då! Du fotar ju endå ganska ofta?

Då kommer du säkert känna dig lite tvingad att fots också, och får fler bilder! Win, win!

2008-10-24 @ 08:54:46
URL: http://idatyra.blogg.se/
Postat av: K

du kan ha en fotoblogg här ju ;-)

2008-10-24 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0