Helgen

Som vanligt går helgen alldeles för fort. I igår spenderades kvällen hemma hos Katta. Det lyssnades på gamla godningar, så som caramell och drömhus ;) Texterna finns av någon andledning fortfarande kvar i bakhuvudet. Hade varit bättre om lite viktigare info satte sig så där bra. I vanlig ordning skulle något förstöras, den här gången blev det ett glas, men det är sånt man får räkna med. Det var iaf en lyckad kväll, men kanske slutade lite olyckligt för vissa.

Idag har det varit den där välbehövliga softar söndagen. När man inte sysselsätter sig med allt för mycket. Man fixar med lite småsaker, tar ett bad, sitter vid datorn, lyssnar på musik, kanske tar en sväng med kameran, tar en promenix, städar lite och andra små saker. Men inga större utflykter. Och man får aldrig ångest över att inte göra något spec på en söndag. Däremot kan det ta emot lite att bara slöa bort en hel lördag. Så med andra ord har jag haft en perfekt söndag. Jag har dessutom fått upp ögonen för två väldigt stora band som jag tidigare har lyssnat lite halvt på. Men aldrig riktigt fastnat för, förutom någon låt kanske. Men nu har jag insett att både Oasis och Coldplay har en hel bunt med bra låtar :)     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0