Slarvpelle med koll

Ordning och reda är inget som faller mig i smaken. Eller, så kanske man inte kan säga, klart det är skönt att ha allt strukturerat. Men det är ju så grymt trist att städa och fixa. Så det få förbli stökigt, men jag känner ändå att jag har rätt så bra koll på vart alla papper ligger. Om inte så tar det inte allt för lång tid att leta upp dem. Så med andra ord är mitt skrivbord på jobbet riktigt stökigt, om jag någon gång städar i ordning så ser det lika förjäkligt ut nästa dag. Därför känns det rätt så meningslöst att överhuvudtaget anstränga sig.

Jag har däremot inte alltid varit så här, var rätt pedantisk som liten. Jag satt tydligen med disktrasan i högsta hugg när jag var några år. Sen när jag var runt 10 år så har jag svaga minen av att jag hade finfin ordning på alla mina pennor,sudd och annat tjafs som jag sparade på. Så som det ser ut blir jag bara värre och värre med åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0