Söndag

Idag har varit ytterligare en sån där härlig söndag när man blandar nytta med nöja. Inga större ansträngningar görs för att hitta på något. Man uträttar lite småärenden, slöar och så där. Idag har jag hunnit med att hämta upp min Ipod som varit på laggning, men som de inte hittade något fel på. Eftersom den var helt nollställd blev det till att lägga in ny musik på den. Man vill ju ha lite musik att lyssna på nu när man ska till frankrike i 5 dagar. Någon musik måste man ju ha.

Sen har jag även hunnit med en promenix med Ida och hundarna. Och eftersom det var så pass bra väder tog jag med mig kameran för att få lite mysiga höstbilder. Men hundar gör inte riktigt som man vill, så det blev nog mest bilder där de tittar bort, eller suddiga springbilder. 



     Aggie lyckades hålla sig relativt still på en sten någon sekund




                             Tyra med sin typiska Tyra-pose



                     Penny som är lite svår att få med på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0