Choklad i mängder

Igår var det chokladmässa på nordiska museet. Det var sjukt lång kö utanför, inte trodde jag att det skulle vara så poppis. Fast iofs, choklad är ju bland det bästa som finns. Och de flesta normala människorna tycker ju om det. Efter lite köande och 100 kr i inträde så var vi igång. Det fanns sjukt många utställare, så man behövde iaf inte gå därifrån utan att ha fått i sig någon choklad, som jag var lite orolig för. Efter att ha gått igenom ungefär halva lokalen hade jag fått i mig alldeles för mycket choklad, nästan så att jag mådde lite illa. 

Efter våran vistelse på nordiska museét åkte vi in till stan och kikade runt lite. Vi sprang runt som galningar och letade efter ett par vans-skor till mig. Men tydligen så är de ute eller nåt, för det fans inte ett enda par. Så jag har laggt det projektet på hyllan ett tag. Sen var det dags för middag, då blev det Fridays, sjukt god mat. Verkligen. Kan delvis berott på att jag var väldigt hungrig, men betalar man dyra pengar ska det ju vara gott. 

Sen bar det av hem till mig för att boka flygbiljetter till London. Så nu är allt fixat. Ska bli intressant att se vad det blev för hotell, jag har drömt att det var rena skithotellet, men förhoppningsvis stämmer det inte.




                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0