ARG!!!

Som sagt var min Ipod stendöd, (trodde jag iaf). Jag och pappa åkte till Elgiganten för att lämna in den för lagning eller få en ny. Men inget av de två alternativen blev det. När vi står där i kön till reklamationsdisken börjar den helt plötsligt funka. Mycket underligt, och typiskt. Men iaf, något fel måste det ju vara. Något glapp typ. Han som tog emot Ipoden sa att så kunde det vara för ipods ibland. Det kan hända lite då och då. Så han tyckte inte att vi skulle skicka in den för laggning. För om de inte hittar något fel så får jag betala 500-600 kr på grund av att jag skickat in en Ipod som funkar. Men va fan, den gick inte att få igång på 2 dagar. Så han sa att han skulle ha den vid disken några dagar för att se hur den betede sig.. Men troligtvis kommer det inte vara någon idé att skicka in den., 

Sjukt dåligt. Om den inte går att ladda eller få igång på 2 dagar är det väl iaf något fel på den? Men sånt kan hända lite då och då. Är det okej att sakerna inte funkar lite då och då..?? Jag vet inte, jag e iaf sjukt irriterad på dem. Vi får se hur det slutar. Kanske upptäcker han också att den typ glappar och har sig. Så under tiden får jag klara mig med pappas gamla MP3.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0