Bandit Göteborg eller Bandit Stockholm?

När jag är på jobbet har jag alltid radion igång, eller jag lyssnar över datorn. Det blir ju så himla trist och tråkigt utan musik. Jag växlar mellan Rockklassiker, bandit och Mix megapol. Mix megapol gäller på morgonen för att lyssna på Adam och Gry, sen efter det slår jag över till någon av rockkanalerna. Men den senaste tiden har bandit stockholm krånglat en massa. Börjar buffra och hacka. Så jag testade mig på Göteborgs veriation istället. Den funkar prima, lite konstigt, för det är ju bara någon ny lillebrors variant av bandit stockholm vad jag förstått. Förutom att GBG:s bandit inte har några störningar har den lite lugnare stuk. Inte en massa skrikrock, utan lite mer lagom rockigt. Jag vet inte om jag inbillar mig detta, eller om det kanske beror på att jag inte har lyssnat så länge på den här kanalen, så jag kanske har lyckats missa allt detta gap. Eller så är de helt enkelt lite lugnare i GBG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0