Den kalla sidan.

Det kanske kan låta lite negativt, den kalla sidan. Det är nu mera där jag har mitt rum på jobbet. Det är precis som det låter, det är mycket kallare på ena sidan. Där kan man sitta i tjocktröja medans man sitter med t-shirt på andra sidan. Konstigt med sant. Iaf så blev jag igår förpassade till den sidan igår, så nu måste jag vänja mig vid mitt nya rum. Jag springer numera och irrar runt lite i korridoren då jag hela tiden är på väg till mitt gamla rum, men sen i sista sekund, precis innan jag är på väg att gå in och sätta mig där kommer jag på mig själv. Ja ja, kort och gott, jag har fått nytt rum, kanske en liten försmak inför mitt flyttande som förhoppningsvis sker om ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0