Hmm

Jag hade tänkt att inleda med en liten introduktion om att hösten är här, men precis innan jag skulle sätta igång med dagens inlägg spanar jag in Idas blogg. Där hade hon redan dragit höstsnacket, så för att inte härmas hoppar jag över det ;)

Något jag där emot kan nämna som har med hösten att göra är att nu börjar en hela massa grejer på TV. Eftersom jag har väldigt lätt för att fastna för olika program blir vissa dagar väldigt fullspäckade. Ingen stund över för annat. Som idag till exempel, då såg min dag ut så här:

06.50 - vaknar (skittrött som vanligt)
06.55 - 07.30 käkar frukost och gör mej i ordning
07.30 - 08.30 skjutsar mamma och pappa till jobbet
08.30 - 16.45 jobbar
17.00 - 18.00 käkar och diskuterar vad vi ska köpa till mamma i present
18.00 - 19.30 Badar
19.30 - 20.00 sitter här
20.00 - 21.00 IDOL (absolut förbjudet att missa)
21.00 - 22.30 Vem kan slå Filip och Fredrik (nästan absolut förbjudet att missa)
22.45 ...... SOVA

Jag vet egentligen inte varför jag skulle stapla upp det här. Så fort jag gjort det insåg jag att det var en mycket dålig idé. Men på grund av tidsbrist (endast 5 minuter kvar till Idol) och Idétorka så låter jag det stå kvar. För minst ett inlägg om dagen e ju i princip ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0