Inte min turdag

Jag e nog världshistoriens sämsta bloggare. Jag finner lixom inget att skriva om, så fort jag försöker tar det stopp. Tanken var att jag skulle ha bloggat lite tidigare idag om mitt superduperklipp av digitalkamera. Jag hade nämligen sett reklam om att ett företag i Täby skulle ha ett lite trevligt erbjudande just idag, halva priset på en digitalkamera som jag faktiskt spanat in lite förut. Så det var ju nästan för bra för att vara sant. 1000 spänn istället för 2000. Och turligt nog låg denna butik precis bredvid mammas jobb. Kl 10.00 skulle kameran "släppas" eller vad man ska säga. Så mamma såg till att vara där redan 9.50 för att vara på den säkra sidan. Men tydligen så hade de inte hållit så hårt på att släppa den kl 10.00. För när mamma kom var det redan slutsålt. E inte det lite fräckt? Står det 10.00 ska det vara 10.00. Så ingen kamera blev det för mej. Så jag e lite deppad. Dessutom tror jag att min Ipod pajat. Den gick iaf inte att få igång i morse, ska testa lite mer sen ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ajdå.. låter inte alls kul! Men du måste fortsätta blogga för jag har sjukt tråkigt på jobbet och behöver bloggar att läsa!

2008-09-25 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0