London

Som allt ser ut i nuläget blir det en liten tripp till London mitt i julruschen, 4-7 december. Så då blir det till att gå till vaxmuseét, kolla in Big Ben, åka the eye, åka deras dubbeldäckare, spana in deras coola telefonkioskar, besöka buckingham palace (för det är väl där de roliga vakterna finns med stora hatar/mössor?!) och spana in deras juldekorationer. Om dekorationen är som den typ är i alla engelska filmer så kommer det stå tomtar i varje hörn, skyltfönsterna kommer vara täckta av krimskrams, butiksbeträderna kommer ha tomtemässor, det kommer finnas mysiga isrinkar där man kan åka skridskor, julgranar stora som hus kommer att stå lite här och där. Möjligtvis är det så att de överdriver lite i alla filmer, det återstår att se. Självklart följer kameran med för att föreviga våran tripp, tyvärr brukar jag ibland bli lite för slö för att orka ta upp kameran. Där måste det bli bättringar från min sida!

                                                                         
Visste ni att deras fina huvudbonader är gjorda av björnpäls.? Och vad jag har hört går det åt en björn per mössa.

Kommentarer
Postat av: Katta

En björn per mössa :O huh!!!!

Yeeeees gäller att få ledigt nu bara! Tre av åtta har sökt ledigt samtidigt som mig!

2008-09-10 @ 23:39:35
Postat av: Katta igen

Har många av dina släktingar har blivit mössor då? har du nån koll? (hehe....)

2008-09-11 @ 00:52:39
Postat av: Malin

Haha. Jag har hört att ett par avlägsna släktingar fått äran att bli mössor. Som tur var så var det inga jag kände ;)

2008-09-11 @ 08:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0