Måndag

Dåligt upplägg att uttröstningen av Idol inte sker förns 22.40. Då har jag egentligen laggt mig förlänge sen. Hade egentligen tänkt att skita i att se uttröstningen eftersom det egentligen kvittar vem som åker ut. Alla var så tråkiga ändå. Känns inte som att en enda hade någon personlighet, dessutom valde de inte några roliga låtar. förhoppningsvis blir det lite bättre imorn när det är killarnas tur, de brukar oftast ha vett nog att välja coolare låtar.

Dagen har i övrigt erbjudit jobb, promenix med Ida och hundarna sen har jag även försökt lära mig några accord på en ostämd gitarr. Går väl så där, mina fingrar sammarbetar inte riktigt. Så för det mesta låter det föräkligt, till störst del på grund av att jag e sjukt dålig, men några procent beror nog på att gitarren e lite smått ostämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0