Oops

Nu var det ganska länge sen jag uppdaterade senast.. Vilket Ida så fint kommenterade.. Allt för att få mig att få dåligt samvete ;).Känns som att jag inte är född till bloggare som vissa andra är. Men jag får väl göra mitt bästa helt enkelt.. Fast jag vet ju hur trist det e med bloggar som uppdateras sällan..

Halva veckan har redan gott.. Härligt. Ikväll blir det idol och vem kan slå filip och fredrik. Dessa två program är nog mina favoriter för tillfället. Kanske blir lite godis eller något annat gott till det, alla program känns så mycket bättre om man får äta något med en massa socker.

För övrigt händer inte allt för mycket för tillfället.. dagarna rullar på som vanligt. Jag spanar runt lite på olika mäklarsidor för att se vad priset för en lägenhet ligger på nu för tiden. Ganska dyrt, men har hört att det ska gå ner nu den närmaste tiden. Men jag tror inte att det är någonting som kommer märkas.. Jag har iaf sett några finfina lägenheter som jag lätt skulle kunnat lägga bud på, men det får dröja till nästa höst. Jag måste ju följa min 1 årsplan..

Kommentarer
Postat av: Ida

Äsch.. skit i planen, flytta nu! :D

2008-09-17 @ 13:53:17
Postat av: Malin

Nja, känner mig inte riktigt redo för det än ;) Jag är ju tyvärr en person som ska tänka tänkt och tänka lite mer på saker och ting innan jag utför dem..

2008-09-17 @ 15:11:45
Postat av: Kattaaaa

Du har helt rätt! Vänta ett år är det ultimata! 20% ska priserna gå ner! Jag är redo till våren :-)

2008-09-18 @ 00:23:57
Postat av: Malin

Ja, man kan ju alltid hoppas att de går ner så mycket. Har dock lite svårt att tro det. Men det skulle ju vera perfus om det gjorde det :)

2008-09-18 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0