Stackars min Ipod

När jag kom hem igår så försökte jag återuppliva med Ipod, men den e rätt så stendöd. Som tur var har det inte hunnit gå 1 år sen jag köpte den. Så det går på garantin. Jag hoppas att de är schyssta säger att det bara är att välja en ny ipod för samma summa som min döda ipod kostade. För som det ser ut på elgigantens hemsida verkar inte min sort finnas längre. Så i helgen blir det ett besök på elgiganten för mig. Förhoppningsvis kommer jag hem med en ny Ipod. Men det kan ju lika gärna vara så att de skickar iväg den för lagning. Men har av tidigare erfarenheter märkt att de större kjedjorna är rätt på så sätt att de bara låter en få en ny. Det är ju inte så jättedyra prylar, så det kanske blir ungefär lika dyrt att ge en ny som att laga den gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0