Tisdag

Jag tänkte passa på att slänga in ett lite inlägg nu när jag har lite dötid över innan Idolutröstningen börjar. Konstigt hur man kan ha så fullt upp efter jobbet utan att riktigt kunna sätta fingret på vad man sysslat med. Så med andra ord har jag egentligen inte pysslat med så mkt spec idag.

Jag hade iaf fått lite bilder framkallade från fujidirek. Så de låg och väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Tyvärr var det cirkus bara hälften av bilderna. Resterande dyker väl upp i slutet av veckan.. Jag blev dock lite irriterad över att de var lite småprickar på vissa bilder, prickar som inte hör hemma där. Maria lyckades t.ex. få en lite prick i pannan som Kishti från idoljuryn jämt envisades med att ha. Så lite besviken e jag.

Nu e det Idol-utröstning, hoppas att den tråkiga, blonda snubben åker ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0