Mycket släkt

Den här helgen är någon slags träffa-släkten-helg. Idag kom mormor och Gunnar hit för att i försökt gratta mamma. Vi drog en sväng till Täby, vilket vi i princip alltid gör när de är på besök. Inhandade lite hårfärg, så imorn ska förhoppningsvis Maria hjälpa mig att färga håret. Efter middagen gick jag en sväng till sjön för att fota lite. När folk går förbi när jag står där med mitt stativ och kamera känns det alltid som att det stirrar på mig och undrar vad sjutton jag pysslar med. Så jag känner mig alltid så fånig när jag står där. 

Och imorn bär det av till Akall för att fira min kusin Nathalia, farmor och mamma. Mamma och Nathalia har båda lyckats fylla år 22:a sptember  och famor den 21:a. Så vi passar på att ta allt på en gång, så slipper vi träffas allt för många ggr på kort tid ;)    

                                         
3 bilder från min fotorunda ikväll. Kanske inte de roligaste eller bästa bilderna, men nåt måste jag ju lägga upp för att få lite mer färg här..


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att vi får se några av alla dina foton Malin, dåligt med det annars tycker jag!



Jag glömde faktiskt att kommentera ditt hår härom dagen, jag såg att det var mörkare, jag lovar!

2008-09-23 @ 10:32:43
URL: http://idatyra.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill ju inte vara för givmild när det gäller mina foton..;) Haha. Nä, men jag ska försöka bättra mig lite..



Bra att du såg min förändring, annars hade jag nog blivit lite orolig för att din syn har försämrats :P För det är iaf några nyanser mörkare..

2008-09-23 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0