Färgtankar

Nu snurrar alla möjliga färger runt i mitt huvud. Jag som kan ha svårt att bestämma mig när jag ska köpa en tröja och den finns i två snygga färger. Hur ska jag då kunna välja vilka färger jag ska ha i lägenheten. Jag gillar lite dystra och stillrena färger, så som vit, svart och grått. Så självklart kommer dessa färger att finnas i några rum. Men jag känner att det kan bli lite tråkigt att ha så färglöst i hela lägenheten. Så därför försäker jag nu hitta någon färg som kan piffa upp lägenheten en aning. Grymt svårt!! Men å andra sida, blir det fel så får man väl lov att måla om efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ljusa färger är annars bra, du tröttnar liksom inte på det. Vill man ha färger så kan man ju tillsätta det genom möbler/inredning. Lite lättare att byta ut en lampa när man tröttnar på den än att byta ut tapeterna :-) eller?

2009-04-28 @ 21:38:45
URL: http://dishearten.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, så är det ju. Så jag ska iaf ha vissa rum rätt så ljusa. Men jag tror ändå att något rum kommer få sig en rolig färg. Kommer ju inte bli en av de skrikigaste färgerna, lite lugnare men ändå en färgklick. Tror jag.....

2009-04-29 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0