Närmaste framtiden

  • 30 april, tillgång till lägenheten, dags att börja riva ner tapeter.
  • 1 maj, något slags valborgsfirande 1 dag för sent. Förhoopningsvis lycklas vi få till något grillat.
  • 4 maj, sista papperna för lägenheten ska skrivas på, sen är den min på rikigt!
  • 9:e eller 10:e maj kommer släkten från Åtvidaberg på besök för att fira mig plus spana in mitt nya boende.
  • 13 maj, jag fyller 21. Resterande släkt tittar förmodligen förbi på kvällen.
  • 21-22 maj blir det förhoppningsvis kryssning om vi tar tag i det där.
  • 5 juni, är det dags för syrran att ta studenten. Jag har själv tagit på mig ansvaret att agera fotograf.

För övrigt kommer det gå åt en massa tid till att renovera och fixa med lägenheten. När den är färdig lär det bli födelsedags/inflyttnings-fest. Jag hoppas även att lite planer för sommaren kommer att göras.


Kommentarer
Postat av: Katta

jaa kryssningen :-D Måste fixa det där.. NU snarast. Drinkarna kostar 50spänn på båten haha ;-)



och ett till Jaaaaa.. inflyttningsfest :D röj! hehe..

2009-04-27 @ 22:18:33
URL: http://dishearten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0