Tankspridd och förvirrad

Jag tror inte riktigt att jag har huvudet med mig överallt just nu.  Stora delar av min hjärna stannade någon annanstans. Kanske blir det bättre när jag har fått alla papper fixade, så att jag vet att allt blir som det ska.

Idag så var det dags för ytterliggare en av våra utbildningar som vi håller på kontoret, och eftersom lotten att gå och handla lite ätbart till deltagarna fallit på mig gick jag ner till LIDL. Inhandlingen gick precis som den skulle, allt kom med precis som tänkt. Sen när jag skulle duka fram allt så missade jag osten, så där satt de och åt macka med smör och gurka. Visst, det kanske inte är så big deal att jag glömde osten. Det är ju inte jordens undergång. Men ändå stackare, fick sitta och käka torr macka när det fanns en nyinköpt ost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0