Flytta flytta

Tanken var att jag skulle göra en liten drive till lite olika möbel/inredningsbutiker idag. Så som folkhemmet, mio, europamöbler och village. Men jag skjuter upp det lite. Imorn bär det nämligen av en sväng till min nyinköpta lägenhet. Den tidigare ägaren vill bli av med sina möbler där, så jag skulle få köpa det jag ville för en billig peng. Så samtidigt ska vi passa på att mäta alla vråer så att man vet vilka mått man ska leta efter när man shoppar möbler.

Måste erkänna att det är blandade känslor med att flytta, självklart är det spännande och roligt. Kul att ha sitt eget, kunna fixa och pyssla och bestämma över sig själv. Samtidigt känns det jättekonstigt att efter nästan 21 år hemma med mamma, pappa och syrran bo helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0