Min brödrost

Idag ska jag inviga min brödrost jag köpte på Ullared. Måste bara svänga förbi Ica och köpa till skagenröra. Röstat bröd och skagenröra slår det mesta. Sen blir det ett härligt bad och läsning av en bok. Efter blir det nog en smarrig smothie som lite kvällsgodis, kanske går det ner lite av min supergoda kladkäka också. Resterande tid av kvällen kommer nog gå till att kolla på unga mödrar, den norska varianten och framkalla lite bilder så jag kan börja scrapbooka lite.

Ett litet P.S. Nu för tiden är jag korthårig, blev kanske lite kortare än jag hade tänkt, men det funkar. Dessutom växer det ju ut snart. Sen har jag även hunnit med att färga håret, så nu är jag svarthårig också. Tanken var väl mörkbrunt, men efter några tvättar ska det nog bli lite ljusare. D.S

Kommentarer
Postat av: emmet

gud vad gott med skagenmacka! :)



det låter ju nice, är du nöjd med frisyren då? :)

2009-07-23 @ 16:27:59
Postat av: Malin

Ja, var riktigt smarrigt, och det bästa av allt är att man slipper stå och tillaga en massa :)



Nja, har inte riktigt vant mig med frisyren än, det brukar kunna ta några dagar. Dessutom måste jag köpa något bra vax så jag kan styla det lite coolt.

2009-07-23 @ 23:11:58
Postat av: Katta

haha ditt hår blir alltid kortare/mörkare än du planerade :D

2009-07-24 @ 15:26:11
Postat av: Malin

Ja, jag vet. Att jag aldrig lär mig! Men bättre att det blir kortare, då växer det ju ut efter ett tag. Om det blir för långt måste jag ju betala för ytterliggare ett frisörbesök. Nu sköter sig ju allt av sig själv ;)

2009-07-24 @ 19:18:19
Postat av: emmet

jo det brukar ju ta en stund innan man vänjer sig men får se idag hur det ser ut ;) har du hittat nåt bra vax ännu då? jag tycker det är skitsvårt att hitta nåt bra.. men daxvax är bra om man har kort hår :D

2009-07-25 @ 10:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0