Givmild omgivning

Så här i flyttens tider är det ju perfekt när man har en givmild omgivning. igår var mormor uppe med ett lass av köksartiklar, en handknuten matta och ett soffbord. Tänk vad mycket det skulle kostat att köpa allt själv. Mamma och pappa har sponsrat mig med väldig generösa summor pengar och en massa prylar som de sparat inför dagen då någon av mig och maria skulle flytta. Även folk på jobbet har bidraget med grejer, t.ex. ett stort köksbord med 6 stolar. Nu ska jag även få en matservise. 

Kan även bli om jag har tur, att jag får en tvättmaskin. Det vore verkligen toppen, den kommer iofs ta väldigt mycket plats i badrummet som inte är allt för stort. Men det är värt att slippa springa ner i den gemensamma tvättstugan hela tiden. Det krävs så mycket planering då, när man ska boka tid och hålla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0