Helgen

I fredags efter jobbet cyklade jag hem till mamma och pappa där det bjöds på grillat, mycket gott :) Sen var det film, body of lies. Kanske inte den bästa filmen, men det funkade. Sen bar det av till min lägenhet för att surfa och sova.

Lördagen spenderades till en början med att fixa lite smått i lägenheten, sätta upp gardiner i sovrummet, blev mycket bra enligt mig. Gardiner gör så otroligt mycket. Sen kläddes mina kökstolar om. På kvällen var det dags för matlagning och spel. Spisen invidges när det gäller storkok, tyvärr visade det sig att mina gamla spis med endast tre plattor endast har 2 som fungerar. Sen spelades det en massa spel :) var ett tag sen sist.

Gårdagen, söndagen var den varmaste dagen i somar enligt nyheterna jag hörde på radion idag. Vi lyckades iaf ta oss till vaxholm där vi besökte stranden, åt jordgubbar, åkte in till vaxholm centrum där vi åt glass. Sen begav vi oss hem till mig för att käka pizza och planera vad som händer nästa vecka, då vi tagit ut en semestervecka. Ser ut som att det blir kryssning, en tripp till Göteborg och inflyttningsfest hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0