Flytta-hemifrån-låda

De senaste månaderna har jag gått i flyttankar. Har varit på en del visningar, budat på 2 lägenheter, men det har alltid funnits någon i budgivningen som suttit på en hel del pengar och chockhöjt helt plötsligt. Vilket har avskräckt mig och många andra. Så än så länge har det inte blivit något köp. Men jag har iaf börjat spara på mig bra-att-ha-saker, det är inte så att jag köper en massa saker. Utan vid de tillfällen jag får någonting stoppar jag det i min flytta-hemifrån-låda. Har än så länge inte sparat på mig så jättemycket, men en del användbart har det hunnit bli. Dessutom har mamma och pappa samlat på sig lite grejer uppe på vinden som jag kan få. Så helt tomhänt kommer jag inte vara den dagen jag flyttar.

Igår kom mamma och pappa hem från en liten shoppingtur i Arninge där hade hittat lite reafynd till mig. Några kokböcker, en jättebra med en massa pastarätter. Den tror jag kommer bli välanvänd. Sen hade de hittat handukar som typ var rea på rea priser. Förut hade jag inte alls tyckt att det var roligt att få sånt krimskrams, men nu är det faktiskt riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0