Fredag

Blev inte så mycket kul på rusta igår, när vi kom dit så kunde vi först knappt inte hitta det vi sökte. Efter mycket letande hittade vi en liten korg med lite småskit i. Men för att inte känna att jag åkt dit helt i onödan så köpte jag ändå några köksredskap á 10 kr. Dessutom blev det 2 påskägg till kusinerna och 2 choklad-påskharar till mig. :) Smällde i mig en i går kväll. Mycket gott, men den sista biten var inte lika god, men man kan ju inte lämna botten av kaninen.

Helgen ser väl ut som sa att pappa ska firas fre, lör och sön. Det kan ju tyckas vara lite mycket firande, men när alla inte kunde dyka upp samma dag får det bli så här. Sen var det tal om ett biobesök med Ida och Katta på lördag kväll. På söndag blir det några visningar. Så min helg är ganska späckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0